? اجتماعی

انتقاد از وضعیت بیمه کارکنان شهرداری/ توجه به میراث‌های عظیم به جا مانده

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) هستیم. مردی که به پیروی از سیره اهل بیت نامدار است.

وی ادامه داد: همچنین در آستانه قیام خونین ۱۵ خرداد هستیم، امیدوارم در این روز‌ها همه ما نسبت به حفاظت از میراث عظیم و عزیزی که امام برای ما به جا گذاشته است، توجه کنیم.

نظری گفت: تذکر من درباره تصمیم اخیری است که با مصوبه شورای ارتقا سلامت شهری تهران به اجرا درآمده است، مدتی است که بیماران تحت پوشش خدمات درمانی شهرداری تهران هنگام مراجعه به مراکز درمانی، مبلغی بیش از حد پرداخت می‌کنند و همین موضوع سبب نارضایتی شمار قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران شده است.


بیشتر بخوانید

  • راهکار‌های جهانی برای معضل کمبود پارکینگ/ از لزوم انتقال مراکز تجاری به خارج از شهر تا ایجاد پارکینگ در اطراف ایستگاه مترو

وی ادامه داد: چرا در شرایط کنونی اقتصادی شهرداری تهران تصمیم به انجام این کار گرفته و هزینه اضافی را بر روند درمان پرسنل خود تحمیل کرده است؛ شورا با این کج سلیقگی در انتخاب زمان اجرا و افزایش فشار اقتصادی همراه نیست.

نظری در پایان به شهردار تهران تذکر داد تا روند دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی متوقف شده و این رویه به حالت سابق برگردد. البته این تذکر به امضای چهار عضو شورای شهر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *