🌟 فرهنگی

زنده ماندن خانم باردار بعد از شرایط سخت کرونایی/ ماجرای واکسیناسیون پاکبانان به برنامه رمضانی رسید + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه رمضانی «مثل ماه» شب گذشته میزبان خانواده قناد بود.

قناد درباره قصه زندگی‌اش گفت: من سال ۸۵ ازدواج کردم و دخترم سال ۹۰ به دنیا آمد. سال گذشته به دلیل شیوع کرونا همسرم درگیر کرونا شد.

وی عنوان کرد: همسرم باردار بود به همین دلیل در آن روز‌ها بیشتر در خانه قرنطینه بود و از رفتن به بیمارستان ترس داشت. تا اینکه به خاطر علائم بیشتر به درمانگاه رفتیم و او از آنجا راهی بیمارستان شد. پزشکان به خاطر اینکه حال همسرم بد بود اعلام کردند که باید به آی سی یو برود. حال همسرم مدام بدتر می شد و من از اینکه  دیر به بیمارستان رفته بودیم، ناراحت بودم.

کد ویدیو

در بخش دیگر برنامه دکتر کلانتری حضور پیدا کرد و گفت: همسر ایشان شرایط بدی داشتند و ما چاره‌ای جز لوله گذاری نداشتیم. به خاطر باردار بودن بیمار شرایط کار سخت‌تر بود. اما خوشبختانه این کار نتیجه داد و مادر و فرزند بهبود پیدا کردند.

کد ویدیو

خانم قناد هم گفت: من نمی‌دانم چگونه باید از آقای دکتر تشکر کنم. همیشه قدردان او و همکارانشان هستم. بعد از این اتفاق دیگر هیچ چیزی به لحاظ مادی برای من ارزش ندارد و معنویات در خانواده ما بیشتر شده است.

کد ویدیو

بوذری مجری برنامه هم، در انتها درباره حواشی واکسیناسیون پاکبانان گفت: متاسفانه این روزها از سهمیه واکسن پاکبانان  که  یک گروه در خطر  هستند، برخی مدیران استفاده کرده اند.

کد ویدیو

انتهای پیام/

 

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *