🌟 فرهنگی

همیشه عجله کار شیطان نیست!

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه مبارک رمضان از راه رسیده و دلِ تنگ مومنان الهی را صفا داده است. در ماه رمضان، بسیاری از روزه داران هر روز یک جزء از قرآن کریم را می‌خوانند؛ برخی تنها به قرائت آیات الهی اکتفا می‌کنند و برخی معنی و تفسیر آن را نیز از نظر می‌گذرانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هم در اقدامی تازه، به انتشار بخشی از تفسیر هر جزء با توجه به «تفسیر نور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی» می‌پردازد. هر روز ماه رمضان با انتخاب یک یا چند آیه از جزء مربوط، بخشی از صحبت‌های آقای قرائتی درباره آن را به صورت فایل صوتی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

برای امروز در پادکستی کوتاه تفسیر بخشی از آیه ۱۳۳ سوره آل عمران را برای شما آماده کرده ایم. خداوند در این آیه می‌فرماید: وَسَارِعُوا إِلَىٰ مَغْفِرَةٍ مِنْ رَبِّکُمْ وَجَنَّةٍ عَرْضُهَا السَّمَاوَاتُ وَالْأَرْضُ أُعِدَّتْ لِلْمُتَّقِینَ و بشتابید به سوی مغفرت پروردگار خود و به سوی بهشتی که پهنای آن همه آسمان‌ها و زمین را فرا گرفته و مهیّا برای پرهیزکاران است.


بیشتر بخوانید

  • شانه خالی نکنیم؛ تکالیف الهی بیش از توان آدمی نیست

شاید خیلی این سخن به گوشمان خورده است که عجله کار شیطان است؛ اما در واقعیت صبر و شکیبایی، نسخه همه فعالیت‌ها نیست. برخی کار‌ها باید به سرعت و در زمان مقرر صورت بگیرد. در دین اسلام انجام کارهایی، چون برپایی نماز، با قید فوریت سفارش شده است. تفسیر حجت الاسلام و المسلمین قرائتی از آیه ۱۳۳ سوره آل عمران و فوریت در انجام فعالیت‌های دینی را در ادامه می‌توانید بشنوید.

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *