🌟 اجتماعی

کاهش تعداد فوتی‌های کرونایی تهران از ۱۶۰ به ۴۰ نفر

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه (دهم خرداد ماه) برگزار کرد، گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در دوره مدیریت فعلی شهر، توسعه کمی و کیفی داشته است، شرایط آتش نشانی تهران با قبل از دوره حادثه پلاسکو اصلا قابل مقایسه نیست، همچنین با توافقی که با اورژانس داشتیم، نیرو‌ها همزمان با یکدیگر اعزام می‌شوند.

او با اشاره به موضوع پسماند شهری گفت: در زمنیه پسماند اقداماتی را انجام دادیم که طرح «گُل ماند»،مورد توجه ویژه شهروندان قرار گرفت.

شهردار تهران عنوان کرد: تمام بخش‌های شهری در دوره کرونا به شدت درگیر بودند، طرح شهید سلیمانی در سراهای محلات انجام شد، خوشبختانه با نزول آمار فوتی‌های کرونا، تعداد فوتی‌های روزانه در تهران از ۱۶۰ نفر به ۴۰ نفر کاهش داشته است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه سازمان بهشت زهرا در ایام کرونا، بیان کرد: تا پیش از ویروس کرونا روزانه متوفیان تهران حدود ۱۷۰ نفر بودند که در شرایط کرونا دو برابر این آمار را تجربه کردیم، کاری که بهشت زهرا در این زمینه کرد در تاریخ این دوره ماندگار خواهد بود.


بیشتر بخوانید

  • راه‌اندازی ۷۵ ایستگاه دوچرخه هوشمند/ اقدامات مدیریت شهری باید براساس منفعت عمومی باشد

حناچی با اشاره به اینکه شهرداری تهران تلاش گسترده‌ای برای کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی داشته است، تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی در حوزه حمل و نقل شهری انجام شد، لذا تلاش می‌کنیم به همه موضوعات و معضلات شهری با نگاه اجتماعی بپردازیم.

شهردار تهران با اشاره به ایجاد گرمخانه‌ها در فصل سرما، تصریح کرد: خوشبختانه در دو سال اخیر در فصل سرما فوتی نداشتیم و این کار برای همکاران ما از خودگذشتگی است.

حناچی تصریح کرد: هزینه‌های اداره شهر کاملا واضح و یادگاری است که از این دوره باقی خواهد ماند.

در حال تکمیل…

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *