11111111111 «اولی‌ها» نوجوانان را تشویق می‌کند که انتخاب درستی داشته باشند – معرف
🌟 فرهنگی

«اولی‌ها» نوجوانان را تشویق می‌کند که انتخاب درستی داشته باشند

هادی خضاب، مجری تلویزیون در حوزه‌ی نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه اولى‌ها  در شبکه امید گفت: برنامه اولى‌ها جزء اولین برنامه های است که به صورت طنز به مسائل سیاسی می‌پردازد.

وی افزود: «اولی‌ها» قرار است در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به دور از تمام تنش‌های انتخاباتی نوجوانان را تشویق کند که انتخاب درستی داشته باشند. اجرای این برنامه سبک متفاوتی را داشت این برنامه جز برنامه‌های مونولوگ محور است و این خودش کار من را به عنوان مجرى برای جذب مخاطب سخت‌تر می کند.

خضاب عنوان کرد: من به عنوان مجری مستر برنامه وظیفه سنگینی داشتم که بتوانم خط ربطی ایجاد کنم. کارگردان و تهیه کننده این کار با اختلاف یکى از خوش ذوق‌ترین و کاربلد‌ترین کارگردانان و تهیه کننده هاى سازمان صدا و سیماست. احسان حسینى کاملا می‌داند چه می‌کند. براى ثانیه به ثانیه کار برنامه دارد و این باعث می شود کار او فوق العاده سخت شود. کار با او از نظر من فوق العاده جذاب است. در نهایت نظر مخاطب براى ما مهم است. ما همه تلاشمان را برای جلب رضایت بینندگان انجام دادیم.

خضاب درباره  تجربه بازیگری در کنار اجرا توضیح داد: از سال ٩٢ با برنامه ى «خیلی خوب» به تهیه کنندگى محمود سلامیان از شبکه جام جم اجرا در صداو سیما را شروع کردم، اما نوروز ١٤٠٠  علاوه بر اجرا، بازیگری هم  انجام دادم و در مجموعه تخته سیاه به عنوان یکى از نقش هاى اصلى حضور داشتیم. تجربه بسیار جذابى بود حس متفاوتى نسبت به اجرا داشت. اگر باز هم پیشنهاد بازیگرى داشته باشم قبول می‌کنم و تشکر می‌کنم از کریم رجبى کارگردان سریال تخته سیاه که اجازه داد من تجربه بازیگری داشته باشم.

خضاب درباره تپق‌هایی که می‌زند، عنوان کرد: من نمی‌دانم این موضوع از کجا نشأت می‌گیرد، اما من جلوى دوربین حتى از حالت عادی زندگى راحت ترم و ازآن لذت می‌برم. وقتى تپق می‌زنم اولین نفر خودم می‌خندم.

گفتنی است برنامه «اولی‌ها» قرار است هرروز  روی آنتن شبکه امید برود و با زبان طنز درباره اولین و مهم‌ترین انتخاب نوجوانان این مرز و بوم حرف بزند. این برنامه  نگاهی طنز به موضوع مسئولیت اجتماعی و سواد سیاسی در نوجوان‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی این برنامه را احسان حسینی برعهده دارد. حسینی پیش از این برنامه «دوربرگردون» از شبکه سه سیما را روی آنتن برده است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *