🌟 اجتماعی

میتوان ۷۰ درصد از ظرفیت اقتصادی خالی کشور را فعال کرد/ تورم تک رقمی امکان پذیر است

به  گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری بعد از ضبط برنامه تبلیغات رسانه ملی اظهار کرد: کارشناسان و نخبگان به ویژه اقتصاددانان به خوبی در جریان وضعیت جامعه قرار دارند و موضوع شفافیت را برخی‌ها متاسفانه از آن به عنوان شعار یاد میکنند.

وی افزود:بنا داریم در حوزه تصمیم گیری و اجرا شفافیت وجود داشته باشد که مردم احساس آرامش کنند. کنترل گرانی و تورم یکی از اهداف اصلی ما در دولت به حساب می‌آید و به سطح قابل قبولی برسانیم و ظرفیت خالی اقتصادی کشور را فعال کنیم و به نظرم میتوان ۷۰ درصد از ظرفیت اقتصادی خالی کشور را فعال کرد.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه می‌توان به راحتی یک میلیون شغل در کشور ایجاد کرد، یادآور شد:مسکن سازی که نیاز امروز جوانان و مردم است همانند یک لوکوموتیو است که بخش‌های دیگر اقتصادی را نیز فعال میکند.

وی ادامه داد: دولت ما دولت تحول و دولت مردمی خواهد بود،این دولتی نخواهد بود که دولتمردان در اتاق های در بسته بمانند بلکه مردم باید در این تحول نقش آفرینی کنند محور این تحول عدالت اقتصادی در حوزه اقتصاد خواهد بود.

حجت الاسلام رئیسی خاطر نشان کرد:باید منشا افزایش نقدینگی را یافت و این افزایش نقدینگی باید در تولید تزریق شود و یکی از کارهای ما سوق دادن نقدینگی به سمت تولید است.

وی بیان کرد: به نظرم امروزه و در وضعیت فعلی کرونایی، مهم‌ترین نقش رسانه ملی، رساندن پیام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مردم و رساندن خواست مردم به نامزدها است،اصحاب رسانه همواره نقش پل ارتباطی مسئولان و مردم به شمار می رود و نقش تعیین کننده است.

حجت الاسلام رئیسی گفت:نقش رسانه ملی و دیگر رسانه ها ابتدا آگاهی بخشی مسئولانه بعد سرعت این آگاهی بخشی و در آخر راستی و صدق این آگاهی بخشی بسیار مهم‌ است.

حجت الاسلام با اشاره به اینکه واکسیناسیون مربوط به همه مردم است و در اسرع وقت برای همه آحاد مردم باید عملیاتی شود،تصریح کرد:البته عده ای که در معرض آسیب هستند در اولویت قرار دارند و از واکسن داخلی و اگر امکانش نبود از واکسن خارجی مورد اطمینان نظام سلامت استفاده خواهد شد و کوتاهی در حفظ سلامت مردم مجاز نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:کاهش تورم با افزایش تولید و برنامه ریزی امکان پذیر است.

وی افزود: یک از مسائلی که مدنظر دارم، تیم اقتصادی هماهنگ است و یکی از مشکلاتی که الان کشور با آن مواجه است، تیم اقتصادی ناهماهنگ است که هر بخش آن یک صدایی دارد.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: کاهش تورم به تورم یک رقمی امکان پذیر است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *