🌟 شهرها

از هدر رفت آب شرب در سد کرج تا اعمال نکردن مدرک تحصیلی نیروی خدماتی آموزش و پرورش

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

مشکل قبض تلفن ثابت
سلام عرض شد. شماره ۳۶۳۳۳۹۰۶متعلق به اینجانب نیست. قبض پرداخت مرتبا برای گوشی موبایل من ارسال می‌شود. راهنمایی بفرمایید چه کاری باید انجام بدهم. ضمنا هرچه با شماره فوق تماس می‌گیرم کسی پاسخ گو نیست.


واکسن کرونا
لطفا از وزارت بهداشت در خواست کنید جهت افرادی که معلولیت جسمی وذهنی دارند ودر منزل هستند هرچه زودتر اقدام به زدن واکسن کنند باسپاس فراوان


مطالبه حقوق و معوقات بازنشستگان ایران ایر هواپیمایی هما
با عرض سلام بنده بازنشسته هواپیمایی هستم به علت همسان سازی حدودا چند ماه هست حقوق پرداخت نشده است شما رو به خدا صدای ما رو به گوش مسئولین برساند.


هدر رفتن آب شرب ازسد کرج
سلام درخواست رسیدگی داریم از آب فای استان البرز کرج که جلوی این آب که ازسدکرج رد می‌شود درخواست سدچا‌های عمیق وسد بند بزنند تا جلوی این آب گرفته شود وداخل چاه نفوذ کند خواهش می‌کنم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


مسکن مهر فرهنگیان
لطفاً در مورد طرح مسکن ملی فرهنگیان هم پیگیری کنید، که من معلم اگه می‌توانستم در یک ماه ۱۰۰ میلیون تومان پول به حساب واریز کنم که در این طرح شرکت نمی‌کردم، چرا شرایط را این قدر سخت کردید؟


اعمال نکردن مدرک تحصیلی نیروی خدماتی آموزش و پرورش
سلام؛ خداقوت شما را به خدا به داد ما برسیدصدای ما را به مسئولین برسانید… نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش را دریابید نیروی خدماتی استخدام نمی‌کنند. یک نفر خدمتگزار باید کار‌های دو یا سه مدرسه را انجام دهد…؟! مدرک تحصیلیِ بعضی‌ها را اِعمال کرده اند، ولی برای بقیه، بهانه تراشی می‌کنند خواهش می‌کنیم لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *