🌟 فرهنگی

مهلت ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح بهارانه کتاب تمدید نمی‌شود

آزاده نظربلند، معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره طرح بهارانه کتاب گفت: از آنجایی که از هفدهم خرداد ماه طرح بهارانه کتاب آغاز می‌شود و فرصت اندکی برای تایید نهایی کتابفروشی‌هایی که در این طرح فصلی ثبت نام کردند داریم، مهلت ثبت نام در طرح تمدید نمی‌شود.

وی افزود: کتابفروشی‌هایی که می‌خواهند عضو طرح بهارانه کتاب شوند، در هفته جاری برای ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در این طرح از امروز آغاز شده است. کتابفروشی‌های عضو طرح فقط می‌توانند کتاب‌هایشان را به صورت حضوری بفروشند و فروش مجازی کتاب در پلتفرم طرح درنظرگرفته نشده است. فقط کتابفروشی‌هایی که عضویتشان را در صفحه‌های مجازی اعلام کرده باشند، می‌توانند پس از ثبت تبلیغشان در پنل ما، کتاب هایشان را از این طریق بفروشند. آن‌ها باید برای ما مشخص کنند به صورت غیرحضوری کتاب هایشان را ‌می‌فروشند.


بیشتربخوانید

  • کتابفروشی‌ها در بهارانه کتاب ثبت‌نام کنند

معاون کتاب و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درباره نحوه اجرای طرح بهارانه کتاب بیان کرد: سقف خرید کتاب در طرح زمستانه موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ۲۰۰ هزار تومان بود. هنوز سقف خرید و میزان اعتبار اختصاص یافته به طرح بهارانه مشخص نشده است. مخاطبان کتاب می‌توانند مانند دوره‌های قبل با کدملیشان، کتاب‌های مورد نظرشان را از کتابفروشی‌های عضو طرح تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *