🌟 فرهنگی

شمارگان «تن تن و سندباد» به مرز ۱۸۰ هزار نسخه رسید

محمد میرکیانی، نویسنده کودک و نوجوان درگفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجدید چاپ کتابش گفت: کتابم با عنوان «تن تن و سند باد» در انتشارات قدیانی به چاپ چهل و یکم رسید. این کتابم در شمارگان ۳ هزار و ۳۰۰ نسخه منتشرشد. در مجموع شمارگان کتابم با عنوان «تن تن و سندباد» به مرز ۱۸۰ هزار نسخه رسید. این کتاب از جمله آثارم است که با استقبال گسترده نوجوانان مواجه شد.


بیشتربخوانید

  • «تن تن و سندباد» به چاپ سی وپنجم رسید

وی افزود: رمان «تن تن و سندباد» با ترجمه برنا کارگاز اوغلو، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آغری در انتشارات مهنای ترکیه منتشرشد. علاوه برآن این کتاب در لبنان با ترجمه عزت فرحات عرضه شد. انتشارات دارمیم چاپ این کتابم را در این کشور به عهده داشت.

این نویسنده کودک و نوجوان درباره موضوع کتاب «تن تن و سند باد» بیان کرد: کتاب «تن تن و سند باد» در آغاز دهه هفتاد با موضوع تهاجم فرهنگی به رشته تحریر درآمد. مقام معظم رهبری در همان سال‌ها برای این کتابم یادداشتی نوشتند. این اثر از زمان رسانه‌ای شدن تقریظ مقام معظم رهبری بر آن هر دوماه یکبار تجدید چاپ می‌شود.شخصیت‌های این رمان، قهرمان‌های قصه‌های حماسی، ادبیات عامیانه ایرانی و برخی از قهرمان‌های سینمایی و تلویزیونی غرب هستند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *