? فرهنگی

روزهای سخت یک قهرمان؛ از تصمیم برای خودکشی تا تجربه شیرین معجزه! + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «شهر زیبا» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی فاطمی، ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که در ماه مبارک رمضان با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می رود.

شب گذشته، امامی در شهر زیبا میزبان ملیحه حصارخانی قهرمان پارالمپیک بود. حصارخانی در ابتدا درباره علت معلولیت جسمی خود گفت: من در ۸ ماهگی به خاطر تب و تشنج دچار معلولیت از ناحیه پا شدم. آن طور که پدر و مادرم گفتند یک پرستار هندی آمپولم را اشتباه زد و این اتفاق برای من افتاد.

وی افزود: سال دوم دبیرستان به خاطر اینکه اطرافیان من را درک نمی‌کردند، ترک تحصیل کردم. مشکلات جسمی در من اثر نمی‌گذاشت، اما حرف مردم روحیه من را شکننده کرده بود. شاید این حرف من برای خیلی از دوستانم باورنکردنی باشد؛ اما من چند بار خواستم که نباشم و به خودکشی فکر کردم.

حصارخانی عنوان کرد: در آن سال‌ها ارتباط اجتماعی زیادی با جامعه نداشتم و همیشه در خودم بودم؛ چون نمی‌توانستم مثل بقیه راه بروم. اما در همان سال‌ها اتفاق دیگری برای من رقم خورد. یک نفر از من خواستگاری کرد و از من خواست که خانواده‌هایمان با هم آشنا شوند. در نهایت ما با هم ازدواج کردیم.

وی عنوان کرد: همسرم در این سال‌ها همراه من بوده و من با حرف هایش بیشتر خودم را باور کردم؛ او به من گفت هیچ وقت معلولیت من را ندیده است.

امامی مجری برنامه «شهر زیبا» هم اظهار کرد: حضور درست یک‌ نفر در زندگی بسیار تاثیرگذار است. آقا بهزاد باعث شد خانم حصارخانی که سال‌ها قبل به خودکشی فکر می‌کرد، به یک قهرمان در رشته وزنه‌برداری پارالمپیک تبدیل شود و جعبه‌ای پر از مدال‌های قهرمانی داشته باشد.

کد ویدیو

گفتنی است برنامه «شهر زیبا» با حضور مهمانان مختلف به موضوعات متنوعی می‌پردازد و هر شب در ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه پنج پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *