🌟 فرهنگی

در سالن استاد مشایخی «من دیوانه نیستم» فریاد زده می‌شود

 

مرتضی گلچین کارگردان تئاتر درباره نمایش «من دیوانه نیستم» به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روز‌ها نمایش «من دیوانه نیستم» را در سالن استاد جمشید مشایخی به روی صحنه می‌بریم.

وی درباره حال و هوای این روز‌های تئاتر بعد از بازگشایی مجدد سالن‌ها گفت: بعد از بازگشایی سالن‌ها از هجدهم اردیبهشت، ما اولین گروهی بودیم که اجرایمان را آغاز کردیم. اوایل از استقبال بیست نفری تماشاگران بسیار ناراحت بودم، اما بعد از اینکه متوجه شدم بیش از نیمی از کار‌های در حال اجرا عملا هیچ بلیتی نمی‌فروشند، متوجه شدم که با توجه به شرایط فعلی از کار ما در این هفت شب استقبال خوبی شده است. هرچند به دلیل قانون نصف ظرفیت سالن برای شرایط کرونایی بیشتر از سی نفر اجازه‌ ورود به سالن را نداشتند.

گلچین درباره بازخورد تماشاگران گفت: خدا را شکر تا به حال توانستیم تقریبا تمام مخاطبان را راضی نگه داریم. همیشه بعد از چند شب اجرا در صفحه‌ی فضای مجازی گروه یک نظر سنجی می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تمام نظرات و نقد هارا داشته باشیم که کیفیت کار را بالاتر ببریم. در این روز‌ها به جز چند مشکل فنی در سالن آن هم قبل یا بعد از اجرا مشکل دیگری نداشتیم.


بیشتر بخوانید؛

  • «بوی گوشت آدمیزاد» در دیوار چهارم تماشایی می‌شود
  • زندگی سخت کولبران با «مرز» به نمایش در می‌آید

وی درباره برنامه هنری خود بعد از «من دیوانه نیستم» اظهار کرد: به جز «من دیوانه نیستم» سه پروژه‌ دیگر هم در دست داریم که اگر سالن‌ها تعطیلی نشود همه‌ آن‌ها را تا آخر سال اجرا خواهیم کرد.

استاد مشایخی «من دیوانه نیستم» را فریاد می‌زند

گلچین در پایان تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر اجرای «من دیوانه نیستم» در حال تمرین نمایش کمدی «خانواده‌ی آقا کمال» هستیم. بعد از آن کار کمدی دیگری به نام «ما سه تا داداشیم» را کار می‌کنیم. در نهایت سال ۱۴۰۰ را با یک تراژدی عاشقانه به پایان می‌رسانیم. «ماهی» احتمالا آخرین پروژه‌ آکادمی بازیگری بوژان در سال ۱۴۰۰ باشد.

استاد مشایخی «من دیوانه نیستم» را فریاد می‌زند

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *