? فرهنگی

رامبدجوان بارِ دیگر از نویسندگان عذرخواهی کرد/ جوان: قصد توجیه کردن اشتباهم را ندارم+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته رامبدجوان بار دیگر از نویسنوگان عذرخواهی کرد و گفت: اتفاقی هفته گذشته در برنامه خندوانه رخ داد که باعث دلخوری عزیزان اهل قلم شد. من در صفحه شخصی خودم عذرخواهی کردم و اعلام کردم که در برنامه خندوانه نیز تمام قد از نویسندگان عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم که من را بخشیده باشید و این دوستی و همدلی ما و شما صمیمانه و گرم ادامه داشته باشد. در طول این سال‌ها که مشغول ساخت کاری یا برنامه‌ای هستم از هر موقعیت و بهانه‌ای برای معرفی کتاب استفاده کردم.

جوان افزود: قصد توجیه کردن اشتباهم را ندارم و به دلیل پخش آن قسمت‌ها هم عذرخواهی می‌کنم. در آن برنامه مهمانان از ابتدا برای هر سوال شوخی می‌کردند و می‌خندیدند. من هم به عنوان عضو خندوانه که همیشه می‌خندم به این ماجرا خندیدم. باور کنید قصدی در آن خنده وجود نداشت. سال هاست که من و همکاران خودمان را به عنوان عضو کوچک در حوزه ادبیات می‌دانیم.

هفته پیش مهمان برنامه خندوانه با نویسندگان و شغل نویسندگی شوخی کرد و رامبد جوان به این شوخی خندید که حواشی فراوانی در فضای مجازی داشت. در ادامه می‌توانید فیلم عذرخواهی رامبد جوان را مشاهده کنید.

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *