🌟 شهرها

از رعایت نشدن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آزمون حضوری دانش‌آموزان تا عدم پرداخت حق اولاد به بازنشستگان کشوری

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

عدم پرداخت حق اولاد به بازنشستگان کشوری
با عرض سلام و ادب. نظر به اینکه مبالغ حق اولاد از طریق دستگاه اجرایی بازنشسته پرداخت می‌شود، ولی امکان ثبت مشخصات در سامانه‌ای که توسط صندوق بازنشستگی اداره می‌شود وجود ندارد. لطفا پیگیری فرمایید.


افزایش مبلغ یارانه
با سلام از شما خواهش می‌کنم افزایش یارانه که در موردش صحبت شده بود رو پیگیری کنید مگر قرار نبود بعد از عید یارانه‌ها ۱۸۰ هزارتومان شود.


زمین‌های واگذار نشده فرهنگیان اسدآباد
سلام عرض می‌کنم. پیگیرمطالبه ۶۳۰ نفر از معلمانی که از سال ۱۳۸۲ زمین در اداره آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند و هزینه آن را هم در همان سال پرداخته اند وهنوزم که هنوزه به آن‌ها تحویل داده نشده را پیگیری کنید. من ازباشگاه خبرنگاران جوان درخواست می‌کنم که اگه ممکن است پیگیربا شید و به گوش مسئولان برسانید.


رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در یکشنبه بازار قم
هر هفته در روز یک شنبه در محله‌ی شهر قایم یکشنبه بازار برگزار می‌شود.‌می‌توان گفت حداقل سه دهم مردم در اینجا با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حفظ سلامت خود و دیگران کوشا هستند و آن ۷ درصد باقی مانده با بی توجهی به کرونا نه ماسک لطفا پیگیری کنید.


کمک هزینه معیشتی دوقلو و چند قلو‌ها
سلام لطفا پیگیر باشید از بهزیستی که قضیه این کمک معیشتی‌ها به کجا رسید؟ به خدا ماهم مستاجریم و بچه‌های کوچک داریم. لطفا پیگیری کنید.


لغو امتحانات حضوری
سلام. امروز ۲۷ اردیبهشت اولین روز برگزاری امتحانات حضوری بود پروتکل‌های بهداشتی اصلا رعایت نشد. تجمع دانش آموزان. نبود کارشناس یا بازرس سلامت. نگرانی بیش از حد اولیا. خواهش می‌کنم صدای اولیا و دانش آموزان را به گوش مسئولان برسانید تا با لغو امتحانات حضوری پایه نهم موافقت کنند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *