11111111111 افتخار داریم تخلفات دوره کنونی شهرداری را خودمان رسیدگی میکنیم / واکسن خوار‌ها به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند – معرف
🌟 اجتماعی

افتخار داریم تخلفات دوره کنونی شهرداری را خودمان رسیدگی میکنیم / واکسن خوار‌ها به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری صبح امروز خود اظهار کرد: اطلاعات مربوط به شهرداری در سامانه‌ها قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: کسی نمی‌داند که دوره بعد چه اتفاقی می‌افتد، اما به مدیران تذکر داده شده که از امکانات شهرداری استفاده نکنند ولی کارمندان آزاد هستند خارج از ساعت اداری فعالیت انتخاباتی داشته باشند.

حناچی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره چگونگی انتخاب معاونین و کارمندان در شهرداری تهران و وجود فساد در شهرداری اظهار کرد: افتخار داریم که تخلفات دوره خود را در دوره خودمان بررسی می‌کنیم اینکه تخلفی صورت بگیرد، اما چشم را ببندیم و برخورد نکنیم اشتباه است ما  نسبت به این موضوعات حساس هستیم و ابزار آن قوه قضائیه است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت واکسن خواری در شهرداری تهران گفت: به محض برررسی این موضوع افراد به دادگاه تخلفات اداری معرفی شدند و دادگاه وارد موضوع شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان درباره برخورد فیزیکی ماموران شهرداری با دست فروشان گفت: کسی حق ندارد برخورد فیزیکی داشته باشد، اما درباره سدمعبر قانون وجود دارد و در شرایط سخت اقتصادی کنونی بخشنامه‌ای داده شده تا اگر جایی سخت گرفته شد این اقدام ضابطه‌مند شود و اگر این دست فروشان جمع آوری می‌شوند جایی دیگر بروند پس از اتفاق هفته گذشته بلافاصله برخورد صورت گرفت.


بیشتر بخوانید

  • تقدم اصناف بر دستفروشان در برخورد با بساط گستری

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *