11111111111 توزیع بیش از ۱۷ میلیون غذای گرم میان نیازمندان در روز عید فطر – معرف
🌟 اجتماعی

توزیع بیش از ۱۷ میلیون غذای گرم میان نیازمندان در روز عید فطر

مجید باجلان رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در روز بیست و نهم ماه رمضان و آخرین روز از این ماه ۱۷ میلیون و ۸۱۸ هزار و ۷۴۶ عدد غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

او با بیان اینکه سه میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۲ عدد افطاری ساده به دست نیازمندان رسید، گفت: ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۲۶۸ بسته معیشتی به مناطق محروم و روستایی ارسال و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس قرارگاه اطعام مهدوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: همزمان با عید سعید فطر ۱۷ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۲۵۲ عدد غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، گفت: ۳ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۷۳۴ عدد افطاری ساده به دست نیازمندان رسید.

باجلان افزود: ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۹۴ بسته معیشتی به مناطق روستایی و صعب العبور ارسال شد و به دست نیازمندان این مناطق رسید.

او با بیان اینکه هموطنان می‌توانند همچنان با شماره گیری #۱۴* در این طرح مشارکت کنند، ادامه داد: علاوه بر این کد دستوری شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ نیز در دسترس است تا هموطنان بتوانند در این زمینه مشارکت کنند.


بیشتر بخوانید

  • بیش از ۵ میلیون غذای گرم در شب ضربت خوردن امیرالمومنین توزیع شد
  • بیش از ۳ میلیون پرس غذای گرم در روز چهاردهم ماه رمضان به دست نیازمندان رسید
  • توزیع بیش از ۱۵۸ هزار غذای گرم در روز سوم ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *