? فرهنگی

«گینس» و «کلاهی برای باران» از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، دو فیلم سینمایی طنز «گینس» و «کلاهی برای باران» پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت تقدیم نگاه مخاطبان این شبکه در سراسر کشور می‌شود.

«گینس» به کارگردانی محسن تنابنده پنجشنبه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

این فیلم کمدی در سال ۱۳۹۲ تولید شده و بازیگرانی چون محسن تنابنده، رضا عطاران، هومن حاجی عبداللهی و علیرضا استادی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در «گینس» می‌بینیم: سه برادر که در یک مزرعه شترمرغ کار می‌کنند، تصمیم می‌گیرند کار بزرگی انجام دهند و نام یکی از شترمرغ‌ها را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کنند. در ادامه اتفاقات مختلفی برای آن‌ها می‌افتد.

همچنین در تعطیلات جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه، فیلم سینمایی «کلاهی برای باران» ساخته مسعود نوابی از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

این فیلم محصول سال ۱۳۸۵ است و رضاعطاران، جواد رضویان، مهران غفوریان، حدیث فولادوند، مهران رجبی و زهره حمیدی مقابل دوربین آن رفته‌اند.

در خلاصه داستان آن این‌طور آمده که ابی و جلال برای دزدی وارد خانه‌ای می‌شوند و ابی در جریان دزدی متوجه حضور باران و مادرش در خانه می‌شود. او هنگام خروج متوجه خودکشی باران به علت شکست عشقی در برابر پیروز می‌شود، اما به سرعت آنجا را ترک می‌کند و همراه جلال از آنجا دور می‌شود، ولی به اصرار ابی، جلال برای نجات باران به خانه برمی‌گردد و به کمک مادرش او را به بیمارستان می‌رساند. تا اینکه…

این فیلم سینمایی جمعه شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود.

بازپخش این دو فیلم در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *