🌟 شهرها

گلایه از کارنامه سبز‌هایی که در آزمون استخدامی همچنان بلاتکیف هستند

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد دریافت کارنامه سبز در آزمون استخدامی پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

پیگیری مصاحبه تامین اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی شهریور ماه سال گذشته آزمون استخدامی برگزار کرده یک سری از کارنامه سبز‌ها را قبل از عید مصاحبه گرفته
بقیه همچنان بلاتکلیف موندن اطلاعیه‌ای صادر نمی‌کنند. خیالمون راحت شود ده هزار نفر بلاتکلیف ماندند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


حمایت استخدام از کارنامه سبز‌ها در ماده ۲۸ آموزش و پرورش در سال ۹۹
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت کارکنان باشگاه خبرنگاران جوان، بی زحمت موضوع استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش در سال ۹۹ را پیگیری کنید آن‌هایی که در آزمون نمره علمی را کسب کردند و کارنامه شان سبز هست را جذب کنند بالاخره همه شب و روز درس خواندند و امتحان دادند و در مرحله اول قبول شدند و برای دبیری یک نفر جذب داشتند و برای مصاحبه ۳ نفر حضور داشتند این همه کمبود معلم است تو آموزش و پرورش ماهم زحمت کشیدیم و قبول شدیم بی زحمت این موضوع راپیگیری کنید.


قبولی کارنامه سبز‌ها در آزمون استخدامی
سلام خواهشمندم حمایت کنید توی آزمون استخدامی در مرحله مصاحبه دست مصاحبه کنندگان برای تقلب باز است خواهش می‌کنم به علت کمبود نیرو در آموزش وپرورش همه کارنامه سبز‌ها را جذب کنید.


با سلام درخواست استخدام کارنامه های سبز ماده 28آموزش پرورش 99 بااستناد به ماده 24 تبصره یک(طبق این ماده کارنامه قبول شده ها تا دو سال اعتبار دارد و به کار گیری این عزیزان هیچ منعی ندارد) درخواستی کاملا منطقی و بحق و قانونی است. خواهشا شما هم حمایت کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *