🌟 فرهنگی

نشست هم اندیشی مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست هم اندیشی مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی  امروز دوشنبه، ۱۷ خرداد در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر (سرچشمه) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید تبلیغ و فرهنگ سازی جنبه عملیاتی پیدا کند ما نیز در سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال عملی شدن این موضوع هستیم، اظهار کرد: اگر موضوع تبلیغ و فرهنگ سازی جنبه عملیاتی پیدا نکند، از اثرگذاری شبکه تبلیغ کاسته می‌شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر زنجیره هم افزایی مبلغان و تاثیرگذاران فرهنگی قطع شود، قطعا دچار خسران می‌شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعا در چنین هم اندیشی‌هایی رهگشایی‌ها و رهنمود‌های مهمی مطرح می‌شود، اضافه کرد: ان شاء الله بتوانیم با استفاده از نظرات مبلغان محترم زمینه جلب حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دوستان انقلاب فارغ از نتیجه و آینده هشت ساله یا چهار ساله کشور جلب مشارکت حداکثری مردم را مهم‌تر می‌دانند. در هر دوره از انتخابات شاهد یک رشد هستیم و در این دوره شاهد هستیم که بسیاری از مبلغان دینی و تاثیرگذاران فرهنگی جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم‌تر از هر موضوع دیگری می‌دانند البته این دوستان نیز تلاش برای تشکیل دولت انقلابی را مهم می‌دانند.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم فارغ از همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها زمینه جلب حداکثری مردم را فراهم کنیم، زیرا حضور حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه‌ای برای نظام به حساب می‌آید.

حجت الاسلام وکیل پور عنوان کرد: بیانات حضرت آقا به عنوان دیدبان نشان دهنده آن است که مشارکت بالا خواهد بود؛ بنابراین در سخنرانی‌ها باید مراقب بود که از سم پاشی‌ها اجتناب شود.

وی افزود: هر کسی در محله‌ای نفوذ و عقبه اجتماعی دارد در همان محل اقدام به فعالیت کند. اگر می‌خواهیم تنور انتخابات گرم شود، باید  در فضا سازی محیطی حاضر شویم، زیرا مردم متاثر از فضا سازی محله‌ها هستند.

 

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *