🌟 فرهنگی

مهارت‌هایی که دانستن آن، هر شخصی را بازیگر می‌کند

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از داکتینک کراپس، بهترین مدارس بازیگری، رویکرد‌های منحصر به فردی در آموزش دارند. موردی که بهترین آموزشگاه‌های بازیگری روی آن اتفاق نظر دارند این است که شرکت در هر مدرسه بازیگری غیر از آموزشگاه آن‌ها، اشتباه است. در اینجا تعدادی از راه حل‌ها و مهارت‌های بازیگری، برای حل برخی از مشکلات رایج بازیگری آورده شده است:

چگونه به خودآگاهی برسیم

خودآگاهی هنگامی اتفاق می‌افتد که تمرکز شما بر چیزی باشد که باید احساس کنید. راه حل این مشکل این است که به عنوان مثال  کانون توجه خود را بر روی شریک زندگی خود قرار دهید و سپس لحظه به لحظه برای ایجاد تغییر در شریک زندگی خود کار کنید.  اگر می‌خواهید این توانایی را کسب کنید، زمانی که  ترس بر شما غلبه می‌کند، در رفتار خود تغییر ایجاد کنید. البته باید تمرین زیادی در این زمینه انجام دهید.

اگر  جملات فیلمنامه را فراموش کردیم

فراموش کردن جملات فیلمنامه، در نتیجه یکی از سه مورد زیر است:

اول، اینکه شما جملات متن خود را بدون توجه به قسمت‌های قبل و بعد از آن یاد گرفته اید.

دوم اینکه شما جملات متن خود را با توجه به علائم نگارشی در متن یاد گرفته اید، و اکنون، چون متن در دست شما نیست؛ جملات را فراموش کرده اید.

دلیل سوم برای فراموشی کلمات این است که شما به جای یادگیری معنی جملات و درک هدف هر سطر، آن‌ها را با تکرار کردن (مانند اشعار کودکان) یاد گرفتید. راه حل این است که متن را دوباره بخوانید و این بار به جای تکرار، آن را درک کنید.


بیشتر بخوانید:

تجاوز، قتل و خشونت؛ جزئیاتی از پرونده پرحاشیه‌ترین بازیگران + تصاویر


بازیگری فقط بازی است

اگر این واقعیت ساده را فراموش کنید که بازیگری، بازی است؛  مهارت‌ های بازیگری دیگر مهم نخواهد بود. اگر از بازی در صحنه لذت نبرید و کودک درون خود را فعال نکنید، عملکرد شما درست نخواهد بود. بنابراین در حالی که ممکن است رضایت بهترین معلمان در بهترین مدارس بازیگری را کسب کنید، اما مخاطبان از شما راضی نخواهند بود.

این را بدانید، بازیگری واقعی نیست. فقط باید داستانی را تعریف کنید که انگار واقعی است. همچنین به یاد داشته باشید که ما با مهارت‌های بازیگری خود هیچ انسانی را نجات نمی‌دهیم.

چگونه در عصبانیت، بازی کنیم

 وقتی عصبی هستید و تظاهر به خوب بودن می‌کنید، عصبی تر می‌شوید. راه حل این است که عصبانی بودن خود را بپذیرید. به یاد داشته باشید، شخصیتی که شما بازی می‌کنید نیز ممکن است عصبی باشد. حتی اگر در فیلمنامه به نظر برسد که شخصیت فیلم آرام و خونسرد است، ممکن است ترس‌های مشابهی با شما داشته باشد.

چگونه گریه کنیم

این سوال  مبتدیانی است که معتقدند بازیگری خوب، عمدتا شامل گریه است. آن ها فکر می‌کنند که اگر در بهترین آموزشگاه‌های بازیگری چند قطره اشک بریزند؛ اسپیلبرگ ، تهیه کننده فیلم های هالیوود، نقش اصلی را در فیلم جدید پرمخاطب خود به آنان خواهد داد.

در حقیقت، گریه در بازیگری کمتر از چیزی است که فکر می‌کنید. بدانید که گریه شما در نتیجه یک نیاز اولیه برآورده نشده و اضطراری است، که به جای خاطره شخصی، داستانی را شرح می‌دهد که آن‌ها آمده اند ببینند.

منبع: theactingcorps


بیشتر بخوانید:

غذا‌های شگفت انگیزی که سر از فیلم‌های سینمایی مشهور درآوردند


انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *