🌟 اجتماعی

مدیر کل بهزیستی استان تهران تخلفات مالی را نپذیرفت

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در  پی انتشار اطلاعیه امروز سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه تخلفات متعددی از بهزیستی استان تهران شناسایی شده است و تخلفات عمده آن شامل، تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی و عدم وجود محل و نحوه هزینه کرد، تخصیص ۷ هزار ریال واکسن آنفولانزا و عدم وجود اسناد چگونگی استفاده از آن، واریز مستمری به  حساب های بانکی افراد فوت شده و… بود.
 
 امین شاهرخی مدیر‌کل بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نحوه پرداخت مستمری و اعطای پلاک ویژه خودروی معلولان در حوزه کاری بهزیستی کل کشور است.

او درباره تخلفات مطرح شده پیرامون نحوه تزریق واکسن آنفولانزا به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران گفت: در واکسیناسیون آنفولانزا اولویت ما، مراکز نگهداری سالمندان و معلولان بود که با فراخوانی که دادیم تمام این افراد به‌علاوه پرسنل این مراکز واکسینه شدند و همه‌ی این‌ها در شرایطی بود که به بهزیستی سهمیه تعلق گرفته بود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران ادامه داد: با نظارت‌هایی که انجام دادیم، توانستیم همه‌ی مراکز ترک اعتیاد را به‌همراه پرسنلی که داشتند واکسینه کنیم.

شاهرخی افزود: عده‌ای از پرسنل ستادی و مراکز تامین و توسعه هم به صورت داوطلبانه واکسن آنفولانزا را دریافت کردند.

او در ادامه بیان کرد: همه‌ی این واکسیناسیون‌های انجام شده طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بود و واکسیناسیون‌ها را بر اساس اولویت‌ها انجام دادیم و حتی یک مورد اعتراض در زمینه تزریق واکسن نداشتیم و هیچ کس در این خصوص حتی شکایتی مطرح نکرد.

شاهرخی افزود: مراکز شبه خانواده و کمپ‌های ترک اعتیاد در اولویت‌های آخر بهزیستی برای تزریق واکسن آنفولانزا بودند، اما آن‌ها هم واکسینه شدند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران تصریح کرد: بالغ بر ۳ الی ۴ هزار نفر تاکنون در بهزیستی استان تهران واکسن کرونا را دریافت کردند.

شاهرخی درباره واکسیناسیون کرونا گفت: در استان تهران تاکنون به ۵ هزار و ۴۱۶ نفر واکسن زدیم که اولویت ما با سالمندان و پرسنل این مراکز بود همچنین اولویت بعدی ما هم مراکز نگهداری معلولان بود که با بازرسی‌های سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت واکسیناسیون آن نیز انجام شد.

او بیان کرد: در حال حاضر معتادان در اولویت دریافت واکسن کرونا نیستند.


بیشتر بخوانید

  • تخلفات زنجیره‌ای در بهزیستی استان تهران/ از کارت‌های هدیه تا امواتی که حقوق دریافت می‌کردند

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *