علم و تکنولوژی

عرضه بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» همزمان باسالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد. این بازی که ساخت آن ۲ سال به طول انجامیده و چندین مرحله در آن گنجانده شده بین ۵ تا ۶ ساعت گیم‌پلی دارد و مدت زمان سینماتیک‌های آن به ۴۰ دقیقه می‌رسد.

در ساخت این بازی در سبک اول شخص، از موتور آنریل انجین استفاده شده که به بهبود کیفیت آن کمک بسیاری کرده است.

بازی ویدئویی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، یک بازی هیجان انگیز در ژانر اکشن است که برای کامپیوتر طراحی شده و راوی شکست محاصره چند ماهه شهر آمرلی عراق است. این بازی در هر چهار فصل سال جریان دارد و بسیاری از محیط‌های بازی بر اساس عکس‌ها و فیلم‌های واقعی طراحی شده است.


بیشتر بخوانید

  • از بازی کامپیوتری «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد

مبارزات سریع، وجود معماها و رازهای محیطی، پشتیبانی هوایی در هنگام مبارزات، سکو بازی، استفاده از QTE و زدن سریع دکمه در مواقع لزوم، انیمیشن‌های متنوع و استفاده از 7 سلاح که همگی بر اساس مدل‌های واقعی طراحی شده‌اند را می توان از جمله مهم ترین ویژگی های بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» بر شمرد.

شهید سلیمانی به عنوان فرمانده عملیات یکی از نقش‌های کلیدی داستان را برعهده دارد، اما این بازی از نگاه شخصیت های اصلی خود با نام های بصیر و رامین جلوه جدیدی را از این نبرد برای درک بیشتر مخاطب به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *