🌟 اجتماعی

طرح ترخیص ۲۲۶ هزار خودروی رسوبی از فردا

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد:با توجه به اینکه پلیس راهور بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارد و ما تقریبا سالانه ۳۲ میلیون خدمت را به مردم ارائه می‌دهیم، تدابیری به جهت تسهیل در ارائه خدمات و اجرای قانون با نگرش رضایتمندی مردم انجام داده ایم.
وی ادامه داد: ما در دو سال اخیر اقدامات گسترده‌ای را در این راستا انجام داده ایم که از جمله آن‌ها طرح تقسیط جرایم رانندگی است که برای اولین بار اتفاق افتاد و دارندگان وسایل نقلیه می‌توانند جریمه را به صورت قسطی پرداخت کنند، طرح بخشودگی دو برابری جرایم که تا پایان سال ۹۹ تمام جرایم به اصل خود بر می‌گردد و تا دی ماه ۱۴۰۰ فرصت پرداخت آن را دارند، نوبت دهی اینترنتی و شماره گذاری اینترنتی، عدم توقیف وسائط نقلیه که بیش از یک میلیون جریمه داشتند را ابلاغ و اجرا کردیم و همچنین طرح کاهش مراجعات به پلیس راهور و حداقل توقیف وسایل نقلیه در حال انجام است.
 
سردار هادیانفر گفت: سیستمی کردن توقیف کردن با دستور قضایی، کروکی الکترونیک و آزدادسازی و وا گذاری ۳۲ میلیون شماره کد پلاک که یکسال و بیش‌تر است که استفاده نمی‌شود، از جمله خدماتی است که در حال انجام است. طرح ترخیص موتور سیکلت‌های رسوب شده از جمله خدماتی بود که ۲۸۰ هزار دستگاه با تسهیلات و تمهیدات ویژه در اختیار مالکین قرار گرفت.
 
رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی مردم، وسائط نقلیه عمدتا وسیله امرار معاش و استفاده مالکین است و لذا با دستور فرمانده ناجا با توجه به اختیارات قانونی که در اختیار دارد و هیات رئیسه و کمیسیون قرارگاه کاهش به ما ابلاغ کردند که تسهیلاتی به وجود بیاوریم تا بتوانیم خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها را تحویل مالکین بدهیم. برای بخش زیادی از موتور سیکلت‌ها اجرایی شد و امروز در این طرح ویژه آزادسازی و ترخیص خودرو‌های رسوبی در پارکینگ‌ها را اجرایی خواهیم کرد و انشاءالله مالکین محترم از این فرصت استفاده کنند و نسبت به ترخیص خودروهایشان در هزارو ۲۱۳ پارکینگ سراسر کشور اقدام کنند.
وی اظهار کرد: ما در حال حاضر حدود ۲۲۶ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌ها خودرو توقیف شده داریم و متوسط زمان توقیف آن‌ها ۲ و نیم سال است و از فردا به مدت دو ماه این طرح اجرایی خواهد شد و به ۱۲۰۰ دفتر پلیس +۱۰ مردم می‌توانند مراجعه کنند.
در حال تکمیل..

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *