علم و تکنولوژی

سقوط شطرنج باز لهستانی حین مسابقه شطرنج + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان – نه تنها باخت در یک مسابقه مهم کافی نبود بلکه در حین مسابقه شطرنج باز لهستانی با سقوط از روی صندلی اش یک روز کاملا ناامیدکننده را تجربه کرد. در حالی که بازی به خوبی پیش می‌رفت شطرنج باز لهستانی، «پاول تکالف» ۱۸ ساله با انجام یک حرکت اشتباه آن را به حریف قدرش واگذار کرد. اما این تمام ماجرا نبود. تکالف آنقدر از انجام حرکت اشتباه خود خشمگین شده بود که با عقب کشیدن خود روی صندلی دچار حادثه شد. این اتفاق در تاریخ ۲۹ دسامبر در مسابقه شطرنج سریع قهرمانی جهان در ورشو لهستان رخ داد.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است اقدام شطرنج باز لهستانی پس از انجام این حرکت اشتباه و در ادامه سرنگونی اش از روی صندلی را نشان می‌دهد. در این ویدئو پاول تکالف در حالی که در مقابل شطرنج باز ارمنستانی «تیگران پطروسیان» قرار گرفته دیده می‌شود. لحظاتی بعد پس از حرکت اشتباه و باخت خود آنچنان خشمگین می‌شود که خود را روی صندلی به عقب می‌کشد.


بیشتر بخوانید

  • نجات مرد در حال خودکشی توسط راننده قطار + فیلم

در همین لحظه او تعادل خود را از دست داده و از در مقابل شطرنج باز ارمنی روی زمین سقوط می‌کند. در این ویدئو حتی شطرنج باز ارمنی یک لحظه تلاش می‌کند دست این شطرنج باز نوجوان را گرفته و مانع سقوط وی شود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من مطمئن نیستم که او از این شکست، درسی یاد گرفته است یا خیر، اما مطمئن هستم که دفعه بعد در مورد صندلی بیشتر مراقب خواهد بود.»

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *