هنری

سردار سلیمانی چهره واقعی شیطان‌صفتان را نشان داد

باشگاه خبرنگاران جوان – حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ایمانی پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در همایش بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور رهبران ادیان توحیدی، گفت: سخت‌ترین انتقام از عاملین سردار سلیمانی خروج فرهنگی آمریکا از منطقه خاورمیانه است.

این مراسم صبح امروز در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این همایش گفت: آن چیزی که امروز قاسم سلیمانی را به عنوان یک اَبَر مرد به دنیا نشان داده، عظمت کاری بود که انجام داد. عظمت کار ایشان به حدی بود که جریان رسانه‌ای استکبار و استعمار را در هم نوردید و این شخصیت بزرگ مثل آفتاب درخشش پیدا کرد.

اسماعیلی تصریح کرد، در شبکه‌های اجتماعی که ادعای آزادی دارند، اجازه منتشر شدن تصاویر حاج قاسم را نمی‌دهند. انواع هنجارشکنی و خشونت‌ها در این فضا آزاد است اما فداکاری‌ها و آزادگی یک انسان سانسور می‌شود. سردار سلیمانی چهره واقعی شیطان‌صفتان را نشان داد.

در این برنامه همچنین اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران گفت: سردار سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت رسید. قاسم سلیمانی شخصیتی است که زندگی خودرا صرف دفاع از مظلوم کرد. او به این آیه قرآن ایمان داشت که خداوند گفته «آنان که در راه خدا کشته شدند را مرده مپندارید».

به گفته او جوانان ارمنی حلب سوریه در صفحات مجازی خود از شهادت ناجوانمردانه سردار یاد کرده و اقدام ناجوانمردانه آمریکا را محکوم کرده‌اند.

اسقف اعظم خلیفه ارامنه تهران تاکید کرد، هر چند دو سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذرد، اما یادش همواره در دل هایمان است.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *