🌟 فرهنگی

«زیر حصار محبت» به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «زیرحصار محبت» اثر نیلوفر فرنام در انتشارات طاعتی به چاپ دوم رسید. این اثر داستانی عاشقانه و جنایی است. ماجرای آن در زمان پیش از انقلاب رخ می‌دهد. دختر جوان و سرخوش داستان به نام «مینا» برای یافتن کار به شرکت مهندسی وارد می‌شود. همین امر مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.


بیشتربخوانید

  • زندگی نامه شهید شهریاری را در کتاب «شهریار سرزمین من» بخوانید

تغییر شخصیت داستان تاحدی است که او از دختری ساده و بازیگوش به زنی زخم خورده تبدیل می‌شود. زنی که برچسب قاتل را با خود به یدک می‌کشد. از حضور او در خانه‌ای اشرافی تا در‌های بسته زندان و همنشینی وی با زنان زندانی این زن را به عمق نابودی شخصیتی می‌کشاند. کتاب «زیر حصار محبت» سراسر تصویرگر عشق‌ها، ناکامی‌ها، عقده‌های روانی، بی اعتمادی، نفرت‌ها و سرخوردگی هاست.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

«آسمان ساحل دریاصاف و پُر ستاره بود، صدای بازی بچه‌ها، بوی باقالی داغ، صدای آکاردئون و آواز نوازندگان دور گرد، واقعا ساحل رو دیدنی کرده بود. امواج زندگی با امواج دریا به هم آمیخته بود. همه شاد بودند، شاد از این که در کنار خانواده و در دسته‌هایی ده یازده نفری، دور هم جمع بودن و بی‌خیال از هیاهوی زمانه می‌خندیدند. زندگی جریان داشت در نگاه و بازی کودکان در هیاهوی بی‌پایان ساحل، در صدای آواز نوازندگان دوره‌گرد. آری زندگی جریان داشت.»

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *