هنری

رونمایی از کتاب آثار ارسالی شنوندگان رادیو جوان برای شهید قاسم سلیمانی

باشگاه خبرنگاران جوان – دی ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با شهادت سردار سلیمانی، مخاطبین رادیو جوان آثار صوتی، دلنوشته و اشعار پر تعدادی را در سوگ شهادت این شهید، به رادیو جوان ارسال کرده بودند که امسال و همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، این آثار توسط خود مخاطبین رادیو در کتابی به نام «تویی که نمیشناختمت» گردآوری و در برنامه ملک سلیمانی رادیو جوان از آن رونمایی شد.

علیرضا مقصودی مدیر شبکه رادیویی جوان در مراسم رونمایی این کتاب گفت: کتاب تویی که نمی‌شناختمت مجموعه‌ای از آثار ارسالی شنوندگان به رادیو جوان است که توسط گروه ناشناسی گردآوری شده که فقط به نیت حاج قاسم این کار خوب را انجام داده اند و حتی حاضر نشدند اسمی از آن‌ها روی آنتن گفته شود. اصولا معرفی شدن و معرفی کردن یکی از ابعاد رسانه است، اما این افراد برای خدا و بخاطر ارادتی که به شهید سلیمانی داشتند، این کار را در گمنامی انجام دادند. این کار پسندیده بخشی از ابراز ارادتی بود که ملت ایران به شهدا و بخصوص این شهید بزرگوار انجام دادند.

کتاب تویی که نمی‌شناختمت تنها اثر مکتوب مردمی رسانه ملی برای شهید قاسم سلیمانی است که برای ادای احترام به این شهید بزرگوار و مخاطبین رادیو برای همیشه در موزه رادیو به یادگار خواهد ماند.

انتهای پیام/ 

 

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *