هنری

روایت مردم از شهید قاسم سلیمانی در «ملک سلیمانی»

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مکتب شهید سلیمانی سرمایه اجتماعی کم نظیر و تکرار نشدنی انقلاب اسلامی است و شناساندن این مکتب، مجاهدت‌ها و دستاورد‌های این شهید بزرگوار به نسل جوان کشور از مهمترین دغدغه‌های این روز‌های رسانه است.

«ملک سلیمانی»، مستند ویژه شبکه رادیویی جوان است که با سفر به شهر‌های ایران و مصاحبه با اقشار مختلف مردم، قرار است راوی مجاهدتها، دستاورد‌ها و تأثیرات معنوی این شهید در جامعه، از زبان خود مردم باشد.

«ملک سلیمانی» برنامه ای است که در آن مردم شهر‌های مختلف از حاج قاسم صحبت می‌کنند. این برنامه سفر خود را از شهر سمنان آغاز می‌کند و در مسیر به شهر‌های شاهرود، مشهد، تربت حیدریه، شهرآباد و بیرجند سفر خواهد کرد. نقطه پایانی سفر «ملک سلیمانی» روز ۱۳ ام دی ماه مصادف با شهادت سردار سلمانی در شهر کرمان خواهد بود.

سیروس رجبی تهیه کننده «ملک سلیمانی» با بیان این که محوریت اصلی این مستند گفتگوی میدانی با مردم شهر و روستا با زبان خودمانی در مورد شهید سلیمانی است، توضیح داد: در طول این سفر ضمن مصاحبه با مردم هر شهری، گفتگو با خانواده شهدای مدافع حرم و مدافعین سلامت درخصوص تاثیر مکتب حاج قاسم بر روی زندگی آن‌ها انجام می شود. در مستند ملک سلیمانی به نوعی همه فعالیت‌ها و راه و روش سردار سلیمانی، از زبان مردم بازگو خواهد شد.

این مستند با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و به تهیه کنندگی سیروس رجبی و روایت سینا جلالیان و علی زمانی، از ۷ دی ماه تا روز شهادت سردار قاسم سلیمانی از رادیو جوان روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *