علم و تکنولوژی

حمید هیراد در کنار پدر و مادرش/ کار جدید عموهای فیتیله ای برای کودک و نوجوان/ عکس نوستالژی عمو پورنگ و دو بازیگر سینما و تلویزیون

باشگاه خبرنگاران جوان – رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.


بیشتر بخوانید

  • جواد عزتی در تولد ۲۰ سالگی اش/ توضیحات امیر آقایی درباره عدم حضورش در «نوار زرد ۲»/ سلفی بازیگر «نون خ» با قدیمی ترین رفیقش، امیر جعفری

 

خشایار راد، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری از خود را به همراه نوشته ای در استوری صفحه‎اش به اشتراک گذاشت.

 

حمید هیراد، خواننده موسیقی سبک پاپ، اخیرا تصویری از خود و پدر و مادرش را در فضای مجازی منتشر کرده است.

حمید هیراد و پدر و مادرش

 

ملیکا زارعی، مجری برنامه های کودک و نوجاون که ب نام خاله شادونه شناخته می‎شود، بیتی تامل برانگیز از حافظ را در استوری خود به اشتراک گذاشت.

استوری زیبای خاله شادونه

 

قدرت الله ایزدی، بازیگر کمدی معروف به رشید، در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را به همراه نوشته ای درباره لبخند منتشر کرد.

پست جدید بایگر رشید

 

داریوش فرضیایی، معروف به عمو پورنگ، ساعاتی پیش تصویری از خود در کنار امیررضا دلاوری و شهرام حقیقت دوست را در صفحه اش بارگذاری کرد.

نوستالژی عموپورنگ با دو بازیگر معروف

 

مجید واشقانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون صفحه خود را با انتشار پست زیر به روزرسانی کرد.

پست جدید مجید واشقانی

 

حمید گلی، بازیگر حوزه کودک و نوجوان که به عنوان عمو فیتیله ای شناخته می شود با انتشار تصویری از خود و علی فروتن، از ساخت مجموعه ای نمایشی آموزشی برای کودک و نوجوان نوشت.

کار جدید عموهای فیتیله ای برای کودک و نوجوان

 


انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *