علم و تکنولوژی

حمله سگ به کودک ۵ ساله

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرگ دردناک یک کودک ۵ ساله که مورد حمله سگ قرار گرفت پدرش را در عید کریسمس داغدار کرد. «امانوئل» که دوستانش او را با نام «مانی» می‌شناختند در ویلای مادربزرگش در ورسیتی لیک در گولد کوست استرالیا بود که مورد حمله یک سگ قرار گرفت. پس از این حمله مرگبار مانی به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی فوری قرار گرفت. با این حال این کودک در حین عمل جراحی در حالی که پزشکان در تلاش برای نجات جانش بودند جان باخت.

مادربزرگ این کودک نیز که در لحظه وقوع حادثه قصد مداخله و نجات نوه اش را داشت از ناحیه دست و بازو دچار جراحت شد. «کرایگ کاواناگ»، یکی از دوستان خانوادگی قربانی یک پیج در GoFundMe برای جمع آوری هزینه مراسم تشییع و خاکسپاری این کودک ایجاد کرد.


بیشتر بخوانید

  • زخمی شدن افراد محلی توسط سنجاب

او نوشت: «در تاریخ ۲۵ دسامبر، مانی ۵ ساله و مادربزرگش در گولد کوست مورد حمله مرگبار یک سگ قرار گرفتند. مانی کوچک با وجود تلاش پزشکان از این حادثه جان سالم به در نبرد. پدر داغدار مانی در تلاش برای بهترین خداحافظی با پسرش است.»

پس از وقوع این حادثه سگ مهاجم توسط ماموران کنترل حیوانات به مکانی امن منتقل شد. شورای شهر و پزشکی قانونی تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *