علم و تکنولوژی

تولید خودروی جدید M۲ بی ام و با همان پیشرانه فعلی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، اخیرا تعداد زیادی خودروی آزمایشی استتار شده از بی ام و توسط عکاسان خبری شکار شده که نشان می‌دهد این شرکت در سال ۲۰۲۲ بسیار پرکار خواهد بود. طبق گزارش‌های منتشر شده اکنون ما می‌دانیم که یک خودروی جدید از مدل BMW M۲ در دست ساخت است. برخی از تصاویر لو رفته این خودرو در چین، نمای جلویی برجسته و جلوپنجره‌ای بزرگتر از مدل فعلی را نشان می‌دهند. اما نکته مهمتر چیزی است که در پشت جلوپنجره نهفته است و بیش از همه چیز، مورد توجه علاقمندان قرار گرفته است.

جزئیات پیشرانه این خودرو هنوز توسط BMW تایید نشده، اما شایعات زیادی درباره آن منتشر شده است. گفته می‌شود نسخه جدید از همان B۵۸ توربوشارژ استفاده خواهد کرد، اما شنیده ایم که می‌تواند تا ۴۵۵ اسب بخار (۳۳۶ کیلووات) در تریم استاندارد نیرو تولید کند و در فرم رقابتی به ۴۹۰ اسب بخار (۳۶۵ کیلووات) قدرت نیز برسد. البته طبق گفته Auto Express، نسخه جدید آنقدر‌ها هم پر قدرت نخواهد بود. البته این منبع ادعا می‌کند که حداقل ۴۰۰ اسب بخار (۲۹۸ کیلووات) برای M۲ در نظر گرفته شده که اگر اینطور باشد تفاوت چندانی با مدل فعلی نخواهد داشت.

شایعات قبلی حاکی از راه اندازی خط تولید در اواخر سال ۲۰۲۲ برای تحویل در سال ۲۰۲۳ با عرضه احتمالی در تابستان بود. ظاهراً قیمت این خودرو در انگلیس  حدود ۶۰ هزار پوند خواهد بود، هرچند که هیچ یک از این اطلاعات تایید نشده است.


بیشتر بخوانید

  • تمرکز فولکس واگن بر خودرو‌هایی با سوخت‌های پارافینیک

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *