علم و تکنولوژی

تبلیغ جدید اپل با استفاده از صدای واقعی حادثه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فون آرنا، شرکت اپل به تازگی یک ویدئوی تبلیغاتی جدید را منتشر کرده که با صدای اپراتور ۹۱۱ شروع می‌شود و می‌پرسد “در چه وضعیت اضطراری هستید؟ ” آماندا پاسخ می‌دهد که او در یک تصادف رانندگی حادثه دیده است و ماشینش واژگون شده است و آب وارد خودرو می‌شود و او نمی‌تواند از آن خارج شود. سپس در حادثه دوم یک پاروزن به نام جیسون دچار حادثه شده و سومین مورد مرگبار در مورد کشاورزی به نام جیم است که در یک حفره افتاده و پایش شکسته که وجه مشترک هر سه نفر اپل واچ سری ۷ روی مچ دستشان بود.

از آماندا پرسیده شد که آیا می‌تواند برای فرار از غرق شدن در اثر بالا آمدن آب، شیشه را بشکند که او می‌گوید آب بالا آمده و به گردنش رسیده است. جیسون نیز می‌گوید که دیگر نمی‌تواند با باد بجنگد. جیم کشاورز، به اپراتور ۹۱۱ می‌گوید که نمی‌تواند به تلفن خود برسد و با اپل واچ خود صحبت می‌کند. او از اپراتور می‌خواهد که برای نجات عجله کند، زیرا او واقعاً صدمه دیده است.

در ادامه به زودی، جیسون کمک‌های ارسال شده توسط ۹۱۱ را می‌بیند. اورژانس آماندا را از داخل ماشین خارج می‌کند و جیم نیز کمک‌های امدادی را دریافت می‌کند.

سپس با تاریک شدن صفحه، اپل می‌نویسد: “جیسون، جیم و آماندا با کمک ساعت خود در عرض چند دقیقه نجات یافتند.”

این تبلیغ یکی از برترین‌ها در حوزه بازاریابی بوده و بازخورد‌های بسیاری را به دست آورده است.


بیشتر بخوانید

  • اپل واج با دکمه چرخان Digital Crown خداحافظی می‌کند

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *