علم و تکنولوژی

برای خرید خودروی لایتنینگ F-۱۵۰ فورد چقدر باید هزینه کرد؟

باشگاه خبرنگاران جوان – فورد به تولید خودروی F-۱۵۰ لایتنینگ تمام الکتریکی نزدیک‌تر شده است. این خودرو در اواسط سال ۲۰۲۱ بدون سر و صدا معرفی شد و نویدبخش یک پیکاپ مناسب با قیمت کمتر از ۴۰۰۰۰ دلار بود.

به نقل از موتور وان، پیکربندی آنلاین خودروی لایتنینگ F-۱۵۰ فورد اکنون در دسترس قرار گرفته است و اکنون می‌توانید قیمت پیکاپ برقی فورد را بررسی کنید. اطلاعات جدید از این خودرو حاکی از این است که خودروی لایتنینگ پلاتینیوم ۹۷۲۴۹ دلار هزینه خواهد داشت و شامل هزینه ۱۶۹۵ دلاری مقصد خواه بود.

البته این خودرو گزینه‌های بیشتری برای لوازم جانبی نیز از جمله روکش صندلی و دیگر مواردی که در بقیه خودرو‌ها نیز یافت می‌شود را دارا است.

نکته قابل توجه در قیمت گذاری این خودرو و لوازم آن این است که هر چیزی از تجهیزات آن عمومی نیست و برای امکانات بیشتر باید بهای آن را پرداخت. به عنوان مثال یک پوشش بیرونی سفید متالیک آن ۷۹۵ دلار قیمت دارد و سیستم نظارت بر فشار لاستیک با دوربین، ۹۶۰ دلار هزینه بر می‌دارد.

همه چیز این خودرو استاندارد است، از جمله صدای استریو با ۱۸ بلندگو، چرخ‌های ۲۲ اینچی، بسته فناوری، تریم سطح بالا و باتری دوربرد. با این حال، با تمام تجهیزات اضافی، برد پلاتینیوم ۲۸۰ مایل برآورد شده است.


بیشتر بخوانید

  • تمرکز فولکس واگن بر خودرو‌هایی با سوخت‌های پارافینیک

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *