علم و تکنولوژی

بازی با مرگ در لبه بالکن آپارتمان + فیلم

باشگاه خبرنگاران جوان – یکی از نکاتی که والدین باید به آن توجه کافی داشته باشند، مراقبت بیشتر از کودکان کم سن و سال و تنها رها نکردن آن‌ها در خانه است. کودکان به علت اینکه قدرت تشخیص موقعیت‌های خطرناک را ندارند ممکن است خود را در معرض خطراتی قرار دهند که حتی تصور آن وحشتناک است. مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق کشور مالزی رخ داد.

یک کودک ۵ ساله با قرارگرفتن در لبه بالکن یک ساختمان صحنه‌ای وحشتناک را رقم زد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، این کودک را در حال پایین آمدن از لبه بالکن ساختمان نشان می‌دهد. این اتفاق در منطقه «بوکیت جلیل» کوالالامپور مالزی رخ داد.


بیشتر بخوانید

  • بازی کودک در عقب وانت باربری در حال حرکت! + فیلم

پس از انتشار این ویدئو پلیس محلی مالزی تحقیقات در مورد آن را آغاز کرد. در بررسی‌های پلیس مشخص شد که اعضای یک خانواده برای آماده شدن برای مراسم عروسی عمه این کودک در خانه مادربزرگ وی جمع شده بودند. ظاهرا به پدر کودک اطلاع داده شد که فرزندش شلوغ می‌کند و این مرد جوان و همسرش برای آرام کردن فرزندشان او را به بالکن بردند تا از آنجا استخر همکف را تماشا کند. در این صحنه والدین ۳۱ و ۳۴ ساله کودک نیز حضور داشتند و از نزدیک شاهد حضور کودک در لبه بالکن بودند.

پلیس از برخورد قانونی با این والدین سهل انگار براساس بخش ۳۱ بند الف قانون کودکان ۲۰۰۱ خبر داده است.

کد ویدیو

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *