هنری

اضافه‌شدن بخش ویژه «پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها» به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

باشگاه خبرنگاران جوان– با هدف افزایش مشارکت جامعه دانشگاهی کشور در تولید محتوای رسانه‌ای ترویج فرهنگ و سیره رضوی، بخش ویژه «پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی» به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) اضافه شد.

ترغیب و تشویق دانشجویان به مشارکت علمی در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای مرتبط با ترویج فرهنگ و سیره رضوی، فراهم‌آوردن زمینه مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت‌های دانشجویان در همه حوزه‌های رسانه‌ای مرتبط با ترویج فرهنگ رضوی، افزایش انگیزه مطالعه و پژوهش در بخش‌های تولید محتوای رسانه‌ای و زیرساخت‌های نشر محتوا، و همچنین بهره‌مندی دست‌اندرکاران حوزه رسانه از اندیشه‌ها، آموخته‌ها و آثار دانشجویی برتر از دیگر دلایل و اهداف هیئت علمی جشنواره برای افزودن بخش ویژه «پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی» بوده است.

رونق‌بخشی پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر جریان‌های رسانه‌ای

افزوده‌شدن بخش «پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی» به جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) به افزایش فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان کشور در این حوزه منجر خواهد شد و انعکاس مناسب این جریان فراگیر می‌تواند فصل جدیدی در برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در سطح کشور باشد که خروجی نهایی آن جریان‌سازی محتوای رضوی در عرصه علمی کشور و رونق‌گرفتن پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر جریان‌های رسانه‌ای خواهد بود و یقیناً اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و دست‌اندرکاران حوزه رسانه نیز از ثمرات آن بهره خواهند بود.

ضوابط اختصاصی بخش «پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی»

 فارغ‌التحصیلان مقاطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد و دکتری رشته‌های مختلف می‌توانند پایان‌نامه‌ها و رساله‌های خود در موضوعات مرتبط با تولید، توزیع و ارزیابی محتوای رسانه‌ای مرتبط با حوزه معارف رضوی و محور‌های موضوعی جشنواره را، که در ۵ سال اخیر تدوین و از آن دفاع کرده‌اند، برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

متقاضیان باید چکیده و متن کامل پایان‌نامه خود را در قالب فایل پی‌دی‌اف و از طریق سایت mediafest.razavi.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ تعیین شده و اطلاعات کامل مربوط به فراخوان و محور‌های موضوعی جشنواره نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی mediafest.razavi.ir قابل‌مشاهده است.

دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) در ۸ محور «مطبوعات»، «خبرگزاری‌ها»، «رسانه‌های صوتی و تصویری»، «رسانه‌های مجازی»، «عکس»، «گرافیک»، «بین‌الملل» و «پایان‌نامه‌های مرتبط با ترویج فرهنگ رضوی» در دهه کرامت ۱۴٠۱ برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

 

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *