علم و تکنولوژی

استراتژی خاص بی ام و برای تصاحب بازار خودرو‌های الکتریکی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، گستردگی خودرو‌های الکتریکی جدید شرکت بی ام و هر لحظه بیشتر می‌شود. مدل‌های سری i تمام الکتریکی BMW ترکیبی منحصر به فرد از عملکرد کلاسیک BMW با فناوری پیشرفته و پیشرانه‌های الکتریکی هستند. همانطور که BMW به دنبال افزایش محدوده خودرو‌های الکتریکی خود است، به آرامی مدل‌های بیشتری را به خط تولید خود اضافه می‌کند تا سهم بیشتری از بازار را تصاحب کند. خودروی بی ام و i۵ آینده یک خودروی بی‌ ام‌ و سری ۵ را به مشتریان وسایل نقلیه برقی ارائه می‌دهد. حتی شایعاتی نیز وجود دارد که می‌گوید شرکت BMW یک نسخه واگن از نسخه i۵ جدید را ارائه خواهد کرد.

خودروی بی ام و i۵ قرار است در سال ۲۰۲۲ برای مدل سال ۲۰۲۳ معرفی شود و به این معنا است که تنها چند ماه تا این رونمایی از این خودرو فاصله داریم.

به لطف رشد سریع تقاضای خودرو‌های برقی، شرکت BMW نیز قصد دارد سهم خود را از انقلاب وسایل نقلیه الکتریکی کسب کند. به همین دلیل شرکت آلمانی بی ام‌ و به‌ جای ساخت نسخه‌های الکتریکی از خودرو‌های فعلی‌اش، در حال ساخت یک سری مدل‌های کاملاً مجزا است که در کنار بی‌ ام‌ و هایی که ما می‌شناسیم تولید خواهند شد. این استراتژی منحصربه‌فرد به BMW اجازه می‌دهد تا خطر تغییر سبد محصولات خود را نفی کند و در عین حال به مدل‌های EV، معماری سفارشی بدهد تا محصولاتی رقابتی باشند.

گفتنی است که بی ام و خودرو‌های زیادی را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

  • تمرکز فولکس واگن بر خودرو‌هایی با سوخت‌های پارافینیک

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *