🌟 شهرها

از مشکل استخدام کارنامه سبزهای آموزش و پرورش تا گلایه شهروندان از شرکت خودروسازی سایپا

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهارم خرداد، در ادامه قابل مشاهده است.

 

 


سلام وعرض ادب.بی زحمت خواهشااین مشکل کارنامه سبزهای آموزش وپرورش روپیگیری کنید.تشکر


توروخدا چرا کسی نمیاد بگه چرا مستمری اردیبهشت رو واریز نکردن.الان چندروز گذشته وهیچکس هیچی نمی گه


سلام نیروی قراردادی دانشکده علوم پزشکی آبادان هستم با 28 سال سابقه اموراداری سازمان اطلاع داده که به دخترم که تازه 18 شده و دیپلم گرفته و مجردمی باشد حق اولاد تعلق نمی گیره .


سلام

متاسفانه اداره برق بعضی شهرها از جمله بروجرد در روند قطعی برق ها انصاف را رعایت نکرده و برای بعضی مناطق روزانه ۲ تا۳ بار و هر بار به مدت حدود۳ ساعت برق را قطع می کنند. در حالی که طبق گفته کارمند این اداره، روزانه ۲ ساعت قطعی برای هر منطقه هست. تماس گرفتیم گفتند “همینه که هست!!!”

لطفا پیگیری کنید.

با تشکر


لطفا در مورد وب سایت بانک ملت پیگیری کنید از پنجشنبه 30 اردیبهشت تا همین لحظه 1 خرداد نه وب سایت نه آپ بانک ملت در دسترس نیست. تمام خرید های اینترنتی و دریافت رمز دوم مختل شده. با تشکر از تیم باشگاه خبرنگاران


سلام خسته نباشید می خواستم بدونم چرا توی استادیوم آزادی واکسیناسیون کرونا انجام نمی شه؟


سلام. خسته نباشید چرا پیگیری از سایپا نمی کنید کسی جوابگوی ما نیست پول را گرفتن تحویل نمی دهند هر روز هم آپشنش کمتر می شه چرا کسی جوابگو نیست لطفا پیگیری کنید


130  میلیون قیمت ساینا اس که هیچ تغییری نکرده نیست ناعادلانست. 40تومان پولمون خوابیده یک ساله دستشون بعد اینجور میان قیمت میدن از کجا بیاریم تو این وضع صد میلیون و هیچکس تو این مملکت نیست که قیمت یدونه ساینا اس رو تنظیم کنه؟


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *