🌟 شهرها

از قطعی مکرر برق در منطقه تهرانسر تا افزایش قیمت گوشی با قیمت ارز دولتی

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

تعویق کنکور ارشد
سلام لطفا تعویق کنکور رو پیگیری کنید مسئله جان داوطلبان است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


قبولی همه کارنامه سبز‌های آموزش و پرورش
با سلام و عرض ادب لطفا پیگیر مشکلات ما جوان‌های بیکار باشید که یک سال به امید استخدامی آموزش و پرورش درس خواندیم آخرش هم برای چند صدم اختلاف نفر دوم و در اخر رد شدیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


قطعی مکرر و بدون اطلاع برق منطقه تهرانسر
سلام. متاسفانه در شرایطی که هنوز وارد فصل تابستان و پیک مصرف برق نشده ایم، برق محله ما به تناوب و بدون اطلاع قبلی قطع می‌گردد. این مشکل سالیان متوالی است در محله ما در حال وقوع است. چرا مسئولان یک بار برای همیشه این مشکل را رفع نمی‌کنند. خانواده‌هایی که دارای مریض‌های با شرایط خاص هستند که می‌بایست از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند. من از شما خواهشمندم که تا رفع این قبیل مشکلات پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار بدید. ممنون


عدم مدیریت پسماند در مجتمع ۲۸۰۰ واحدی مسکن مهر ساری_میارکلا
در حال حاضر تعداد زیادی خانوار در این مجتمع به صورت دائم یا فصلی (بهار و تابستان) و تا به امروز هیچ تمهیداتی برای مدیریت پسماند صورت نگرفته است و با گرم‌تر شدن هوا و افزایش ساکنان غیر بومی وضع بدتر هم خواهد شد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


عدم تعطیلی دفاتر اسناد رسمی در وضعیت قرمز کرونا
با سلام سایت سر دفتران اسناد رسمی اعلام کرده دفاتر به صورت زوج و فرد فعالیت کنند، ولی در شهر قم دفاتر هر روز باز هستند. در حالی که وضعیت کرونا در شهر قم قرمز است و تمامی مغازه‌ها بسته اند، ولی دفاتر هر روز مشغول به کار هستند. لطفا پیگیری کنید.


قیمت گوشی و ارز دولتی
سلام. می‌خواستم بدونم که برای وارد کردن گوشی موبایل از دلار دولتی استفاده می‌شود یا آزاد. اگر با دلار دولتی هست چرا قیمت گوشی‌هایی که زیر ۲ میلیون تومان قیمت دارد بالای ۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


انباشت زباله در روبروی یک مجتمع مسکونی
باسلام مدت یک سال است که مخزن زباله شهری بدون رعایت دستور العمل‌های صادره مجاور منزل مسکونی ما در منطقه ۱۲ شهر تهران جانمایی شده که مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی ساختمان به وجود آورده و منبعی برای حیوانات موذی، پشه و گربه و … شده است لذا با توجه به پاندمی کرونا خواهشمند است رسیدگی فرمایید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *