🌟 شهرها

از سرگردانی متقاضیان مسکن مهر پردیس تا واریز نشدن مستمری مددجویان بهزیستی

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکم خرداد، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام خسته نباشیدچرا مستمری مدجویان بهزیستی را این برج واریزنکردیدعلتش چیست


باسلام

کشته شدن دو جوان در منطقه گردشگری بیدخوان به دلیل تصادف به دلیل ترافیک و سیل جمعیت گردشگر و کم عرض بودن جاده. بی توجهی مسئولان به این منطقه.

هرسال به دلیل شلوغی جاده بیدخوان از این کشته ها هست که جوان یک خوانواده هستند سرپرست خانواده هستند. چه کسی باید جواب خانواده اینارو بده پیگیری کنید. سپاسگزارم.

کرمان. بردسیر. بیدخوان


سلام خسته نباشید صدای ما را به گوش مسئولین مسکن مهر پردیس برسانید


با سلام

در استان بوشهر شهرستان بوشهر از سه هفته قبل ، هفته ای یک تا دوبار قطعی برق داشتیم

الان هم برق مون قطعه

در حالی که در سال های گذشته اصلا چنین نبود


سلام چرا سهام عدالت را نمیدن خودشون گفت اول ماه رمضان بعد شد آخر ماه رمضان  بعد گفتن روز عید فطر بلاخره چی شد


سلام خسته نباشید .بابت هزینه غربالگری مزاحمتون شدم .قبلاً هزینه نداشت رایگان بود ولی آلن ینوبت۱۸۰هزار.ینوبت۵۰هزار.

چه جوریاست لطفاً پیگیری کنید


سلام وقت بخیر لطفا پیگیری بفرمایید چرا مستمری مددجویان کمیته امداد که همزمان با واریز یارانه ماهیانه باید باشه روهربار باتاخیر واریز می کنند سود این تاخیر به جیب چه کسی میره ،تشکر


باسلام و خسته نباشی خدمت اعضای باشگاه خبرنگار جوان ‌‌(ببخشید می خواستم موضوع واریز نشدن مستمری اردیبهشت ماه مددجویان بهزیستی وکمیته امداد پیگیری شود )چون گروهی واقعابه این مستمری احتیاج دارند


سلام با عرض سلام و خسته نباشید

به استحضار می رساند در سال جاری دو مرتبه خودروهای ایران خودرو افزایش قیمت خورده اند و این افزایش قیمت مشمول کسانیکه قبل از سال 1400 ثبت نام نموده اند و در قرارداد آنها سودی وجود ندارد نمی شود. بنده در سال 1398 پیش فروش ثبت نام کرده ام با سود مشارکت؛ در حالیکه کل سود قرارداد بنده 8 میلیون می شود ولی این دو مرحله افزایش قیمت نزدیک به 30 میلیون می شود.

این موضوع نیاز به بررسی و کارشناسی بیشتری دارد. لذا از شما مقام محترم تقاضای بازبینی دارم.


سلام حدودیک ماه می شود که در بندرآستارا به صورت دوتا سه روزدرمیان مناطق مختلف شاهدقطع برق دوساعته می باشد که با عنایت به وجود دو گمرک ترانزیتی و مسافری و همچنین بازارساحلی،این قطعی ها معظلات فراوانی را هم برای مسافران و هم ساکنان فراهم ساخته است،ممتنی است پیگیری فرمایید،باسپاس


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *