🌟 شهرها

از دیر کرد تحویل خودرو از سوی سایپا تا واریز نشدن حقوق برای استفاده از مرخصی زایمان

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

وام سهام عدالت
با سلام می‌خواستم بگم وام ۷ میلیون سهام عدالت به کجا رسید؟ آیا این وام صحت دارد یا خیر؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


معلمان خریدخدمات اصفهان
خواهش می‌کنم پیگیری کنید حقوق و استخدام فرهنگیان خرید خدمات اصفهان شوید بپرسید قضیه قرارداد و بیمه ۵ و ۳ماهه چیست؟


تخلفات مراکز درمانی و بیمه تامین اجتماعی
با سلام از زمانی که دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی حذف شد برخی مراکز پاراکلینیکی و بیمارستان‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی به بهانه‌های اینکه سیستم تامین اجتماعی قطع می‌باشد مبادرت به اخذ بهای خدمات درمانی از بیماران می‌شوند و متاسفانه این مسئله فشار مضاعفی را به بیماران وارد می‌کند خواهشمندم در صورت امکان در بخش‌های ویژه خبری به این مطلب پرداخته شود با احترام محمد حسن عدالت از شیراز


خسارات کشاورزان بابت خسارت سیل نودوهشت
تو سیل نود هشت استان گلستان قرار بود به کشاورزان هکتاری دو میلیون خسارت بدن، ولی تا به امروز پنجاه درصدش مانده لطفا پیگیری کنید این خواسته هزاران کشاورز استان گلستان هستش ممنون


ابلاغ افزایش مرخصی از ۶ به ۹ ماه تامین اجتماعی
با سلام، احتراما اینجانب در حال حاضر سه و نیم ماه است که از مرخصی زایمان استفاده می‌کنم و تا حالا هم حقوقی نگرفتم شروع مرخصی از یک اسفند ۹۹، با ابلاغ افزایش مرخصی از ۶ به ۹ ماه، آیا شامل حال من نیز می‌شود خواهش می‌کنم در مورد این خبر مهم برای زنان شاغل که درحال یپری مرخصی زایمان هستند خبر بگیرید خیلی مهم است.


دیر کرد تحویل خودرو از سوی سایپا

سلام بنده اردیبهشت ۹۹ تیبا نوشتم که ۵۰ میلیون بود و من ۳۵ میلیون ریختم فروردین ۱۴۰۰ خودرو ۸۷ میلیون شده بود تکمیل وجه کردم الان خرداد هست و هنوز ماشین و نگرفتم نمایندگی هم می‌گوید برای کسانی که بهمن ماه تکمیل وجه کردند و تازه دارند تحویل می‌دهند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


ارتقا گروه ورتبه
با سلام وخدا قوت. برابر دستورالعمل برنامه وبودجه بنا شد به بازنشستگان کشوری و لشکری قبل از سال ۹۶ یک ارتقا رتبه عطا گرددلطفا دراین زمینه رسیدگی وپیگیری شود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *