🌟 شهرها

از درخواست تعویق کنکور تا تاخیر در تحویل مسکن مهر هشتگرد

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم خرداد مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۴۸۲۷….۹۱۶: سلام سوال صاحبان سهام عدالت که آدرس سکونتشان عوض شده مثلا قبلا در شهرستان بوده اند و الان در تهران ویا بالعکس هستند راهنمایی بفرمایید آدرسشان تغییر کرده تشکر


۴۹۳۳….۹۳۹: سلام وقت بخیر. این همه درخواست زنگ و نامه به مسئولان واسه تعویق کنکور۱۴۰۰ چرا هیچ کس صدای داوطلبان را نمی‌شنودو پیگیری نمی‌کند؟ با این شرایط چرا داوطلبان سراسری باید قبل از ارشد کنکور بدهند؟ لطفا پیگیری کنید.


۹۰۰۵….۹۲۱: سلام. خواستار تعویق کنکور تا زمان امن کرونایی داریم.


۶۸۸۲….۹۱۳: سلام لطفا در مورد تعویق آزمون فکری به حال  فکری داوطلبان مشترک آزمون سراسری و ارشد بکنید لطفا پیگیری کنید.


۹۸۹۶…..۹۱۴: سلام لطفا کنکور سراسری را نیز مانند سایر آزمون‌ها با تعویق برگزار کنید تا عدالت آموزشی برقرار واسترس‌های ناشی از عدم تعویق در دانش آموزان کم شود. با تشکر


۲۹۴۰…..۹۱۹: سلام بنده عضو مسکن مهر هشتگرد شهر جدید هستم. درخواست یک گزارش از پروژه‌ای که ۱۴ ساله چشم انتظار هستیم و هیچ مسئولی جوابگو نیست. خواهشا یک گزارشی تهیه شود.


۶۷۵۷…..۹۱۲: سلام. ضمن عرض خسته نباشید می‌خواستم درخواست کنم مشکل قطعی آب در محمد شهر کرج را اعلام کنم. ضمن پیگیری اظهار شده حدود دو ماه آینده مشکل برطرف می‌شود. مگر می‌شود با داشتن بچه کوچک و بیمار و گرما شدید و … با تانکر آبرسانی شود؟ آن هم آیا به همه برسد یا خیرمگر ما در روستا زندگی می‌کنیم؟ خواهش می‌کنیم اطلاع رسانی کنید خواش می‌کنیم.


۷۵۱۸…..۹۳۳: باسلام و خسته نباشید تقاضای تعویق کنکورسراسری در زمانی دیگر را دارم.


۸۶۲۹….۹۰۵: سلام با توجه موج پنجم کرونا از خواهش می‌کنم صدا ما را به ستاد ملی برسانید تعویق برای کنکور سراسری ۱۴۰۰

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *