🌟 اجتماعی

اختلاف سطح خطرناک در اتوبان بابایی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی زینی وند گفت: نشست آسفالتی اختلاف سطحی در مسیر غرب به شرق بابایی لاین کندرو قبل از پل استخر جنب درب شماره ۸ بوستان فاطمی در این محدوده روی داده که بسیار خطرناک است.

وی افزود: این نشست آسفالت و اختلاف سطح موجب شد که رانندگان به صورت ناگهانی تغیر مسیر داده و همین امر موجب شد تا افزایش احتمال بروز حادثه در این مقطع گردید.

وی گفت: اختلاف سطح بوجود آمده سطح سواره رو در این محدوده باعث می‌شود خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها با این چاله‌ها به صورت ناگهانی مواجه گردند و موجب ترکیدن لاستیک و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه شود که بسیار خطرناک و موجب حادثه می‌شود.

سرهنگ زینی وند افزود: این چاله در حین بارندگی موجب جمع شدن آب گردیده و این آبگرفتگی باعث می‌گردد سرعت خودرو‌ها در ابتدا کاهش یافته و در نهایت موجب توقف خودرو‌ها در این مسیر شده و از حرکت باز ایستند.

وی ادامه داد: اختلاف سطح در معابر باعث می‌شود راننده نتواند در رویارویی با آن خودروی خود  را کنترل نموده و در مواجهه با خودور‌های دیگر نتواند به موقع عکس العمل نشان داده و گاهی باعث بروز حادثه، تصادف و واژگونی می‌شود.

وی بیان کرد: اقدامات لازم در خصوص برطرف شدن این اختلاف سطح صورت پذیرفته است تا خودرویی دچار نقص نگردد و حادثه‌ای روی ندهد.

انتهای پیام/

منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *