🌟 شهرها

آیا مهلت ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان تمدید می‌شود؟

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد ثبت نام در سامانه املاک و اسکان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

 


نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد ثبت نام در سامانه املاک و اسکان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

  مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا شهریور ماه تمدید شد

وزیر راه و شهرسازی از تمدید مهلت ثبت نام در سامانه املاک خبر داد و گفت: مردم برای ایجاد عرضه و تقاضا در بازار، همکاری لازم را انجام دهند


پیام شهروندخبرنگار:

ثبت املاک

با سلام ، با توجه به اینکه عده ای نتوانسته درسامانه املاک ثبت کنند لطفا درمورد تمدید آن پیگیری کنید تا بتوانند بهتر ثبت نام کنند باتشکر.


سلام. می‌گویند مردم در سامانه املاک ثبت نام کنند. وقتی وارد سامانه می‌شویم قسمت ثبت کنتور؛ کنتور برق الزامی هست، ولی ما در روستا هستیم وخیابان ستون برق ندارد و بدون کنتور برق از فاصله دور کشیدیم و این دست کم ۱۰۰۰ خانوار را شامل می‌شود؛ و ثبت املاک انجام نمی‌شود. باید چه کار کنیم؟

سلام منظور از کد یکتا و کاربرد آن چیست؟ آیا پس از ثبت آدرس در سامانه املاک و اسکان این کد داده خواهدشد؟


گرانی مسکن
با سلام ثبت ملک مورد اجاره در سامانه املاک و اسکان اولا همه ثبت نام نمی‌کنند دوما کسانی که ثبت نام کردن تاریخ شروع اجاره درج می‌شه، اما تاریخ اتمام قرارداد باید همان روزی که خانه تخلیه شد اتمام بزنن، چونکه مستاجران دوباره به سامانه مراجعه نمی‌کنند پس تاریخ اتمامی هم ثبت نمی‌شه و خانه هم خالیه مسئله دیگر اینکه اگر در سامانه میزان رهن و مبلغ اجاره قابل ثبت باشه خیلی بهتره و همچنین اسکن اجاره نامه این جوری کسی نمی‌تونه خانه را گران بده مردم این موضوع را عنوان کنید.

برای طرح مشکل در ثبت ملک در سامانه املاک، تلفن‌های ذکر شده در سایت املاک، پاسخگو نیستند.


سلام برخی از مشاوران املاک ازپشت قراردادسواستفاده می کنندوامضامی گیرندودرجاهای خالی متن اضافه می کنندوهرسه نسخه شبیه هم نیست بایدهرسه نسخه در سامانه ای ثبت شود


سردرگمی در ثبت اطلاعات در سامانه املاک

سردرگمی، متاسفانه هيچ كدام از خطوط تلفنی معرفی شده در سايت ثبت املاک در دسترس نبوده و فقط بوق اشغال ميزند و كسی پاسخگو نيست، اين قانون در بدترين زمان ممكن در حال اجرا است و در حالی كه با موج چهارم درگيريم، انتخابات را نيز پيشرو داريم. لطفا رسيدگی كنيد.


چند بار برای ثبت املاک مراجعه کردیم مدام خطای در حال بروزرسانی می دهدلطفا بررسی کنیدممنون


خرابی سامانه املاک

سلام

سامانه amlak.mrud.ir اصلا کار نمی کنه

همش خطا میده

این آخر هفته که تعطیلی بود خواستیم تکمیل کنیم که کلا کار نکرد و همش خطا میداد. وب سرویس هاش قطعه و کار نمی کنه!!

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/


منبع:yjc.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *