علم و تکنولوژی

آهویی که با شاخ هایش مرگ یک سرباز را رقم زد

باشگاه خبرنگاران جوان – یک سرباز گارد ریاست جمهوری در پاراگوئه پس از حمله یک آهو هندی غیر بومی به بیمارستان نظامی انتقال داده شد. سرانجام این سرباز بر اثر حملات آهو جان خود را از دست داد.

به نقل از صدی البلد، سرهنگ ویکتور اوردابیلیتا، سخنگوی ارتش در گفت‌وگو با «روسیا تودی» گفت: گروهبان ویکتور عیسی ۴۲ ساله بر اثر جراحات ایجاد شده توسط آهویی در ساعات اولیه بامداد سه شنبه جان خود را از دست داد. همچنین گفت: این حادثه در باغ‌های کاخ ریاست جمهوری اتفاق افتاده است. طبق گفته‌ها، این آهو غیر بومی برای اقامتگاه ریاست جمهوری هدیه داده شده بود.

سخنگوی ارتش به رسانه‌ها گفت: تصویر ضبط شده توسط دوربین امنیتی نشان می‌دهد که گروهبان وارد قسمتی که آهو‌ها در آن قرار دارند، می‌شود. در این حال سرباز دست خود را بالا می‌برد که موجب حمله آهو شده است. همچنین گفته شده، قبل از اینکه آهوی وحشی با شاخ‌های خود به سرباز حمله کند، او در حال گشت زنی بوده است.

بر اساس گفته فردریک بائر، مدیر حیات وحش، این حیوان یک آهوی هندی بوده است که برای حمله به سرباز در کاخ ریاست جمهوری از سایر موجودات جدا می‌شود. همچنین سخنگوی ارتش می‌گوید: نگهداری حیوانات عجیب و غریب که تحت نظر سازمان محیط زیست نیستند، خطرناک است. او در ادامه گفت، هزینه غرامت سرباز به خانواده او پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • حمل سلطان جنگل توسط یک زن + فیلم

انتهای پیام/

منبع:yjc.news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *